O nas
Zespół
Korzyści ze współpracy
Dlaczego jesteśmy wyjątkowi
Wartości / Jak pracujemy
Klienci
Partnerzy
Kontakt
Jesteśmy nietuzinkową firmą badawczą, której filozofia opiera się na idei łączenia.
Łączymy doświadczenia wynikające z wieloletniej praktyki w agencjach badawczych, pracy dla największych korporacji oraz start-upów i instytucji naukowych, kompetencje analityczne i biznesowe, tradycyjne i innowacyjne metody badawcze.
Zarządzamy projektami badawczymi w zespole dopasowanym do potrzeb klienta, dobierając osoby do współpracy tak, aby dostarczyć największą korzyść biznesową.
W ramach każdego projektu zapewniamy zaangażowanie doświadczonych badaczy i indywidualne podejście. Z chęcią podejmujemy się nietypowych projektów, wymagających wypracowania nowych rozwiązań badawczych. W naszej pracy badawczej łączymy wiedzę z różnych obszarów, aby uzyskać pełny obraz zachowania oraz motywacji konsumentów. Na podstawie wyników analiz pomagamy podjąć trafne decyzje biznesowe i rekomendujemy rozwiązania mające na celu wzrost biznesu Klienta.




Zespół

Joanna Ciemniewska
Badacz rynku, analityk, psycholog społeczny, współzałożycielka Combine.
Od niemal 10 lat związana z badaniami rynku i opinii publicznej, w szczególności z badaniami internetowymi. Zdobywała doświadczenie pracując dla największych polskich i międzynarodowych marek, między innymi w branży telekomunikacyjnej, finansowej, FMCG oraz internetowej, jak również dla sektora publicznego.
Absolwentka Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji na SWPS w specjalności badań rynku i komunikacji marketingowej oraz Psychologii Stosunków Międzykulturowych w specjalności komunikacji wizualnej. Ukończyła studia podyplomowe „Szkoła Strategii Marki” przy SAR, aktualnie studiuje podyplomowo w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Analizy Statystyczne i Data Mining.
W codziennej pracy łączy doświadczenie naukowe z podejściem strategicznym, wykorzystując skutecznie wiedzę z obu obszarów. Specjalizuje się w badaniach ilościowych, w szczególności badaniach internetu, zachowań oraz badaniach segmentacyjnych.
W Combine zajmuje się badaniami ilościowymi, rozwojem biznesu i współpracy między nauką i biznesem. Prywatnie wielbicielka fiordów, zorzy polarnej i skandynawskiego podejścia do życia.
+48 600 051 402


Korzyści ze współpracy
Skumulowane doświadczenie kilkudziesięciu lat pracy w badaniach, analizie danych i doradztwie biznesowym pozwala nam z dumą oferować usługi najwyższej jakości i dokładnie dopasowane do potrzeb naszych Klientów.
Oferujemy:
- Wieloletnie doświadczenie badawcze w projektach dla największych marek funkcjonujących na naszym rynku.
- Zaangażowanie, otwartość i nieszablonowe podejście wobec potrzeb Klientów.
- Elastyczność w doborze metod badawczych oraz nacisk na efektywność czasową / kosztową projektu.
- Dbałość o zrozumienie kontekstu biznesowego projektu i podejmowanych decyzji.
- Współpraca z ekspertami z różnych dziedzin (UX, projektowanie, big data, bankowość, farmacja, HR).
- Realizacja badań z wykorzystaniem nowych technologii, aby jak najdokładniej ukazać perspektywę użytkownika.
- Najwyższa jakość współpracy na każdym etapie procesu badawczego dzięki przestrzeganiu zasad kodeksu ESOMAR i OFBOR, wyznaczających wysokie standardy jakości w badaniach rynku.

Dlaczego jesteśmy wyjątkowi
Dzięki sieciowej strukturze naszej firmy możemy zaoferować więcej naszym Klientom. Formalności i koszty ograniczamy do minimum. Skupiamy się na pracy merytorycznej, w której pomagają nam Polot, Konkret i Wena. Z nimi nie ma dla nas trudnych tematów. Współpracują ze sobą i można wyraźnie rozróżnić podział działań. Polot i Wena to pokrewne dusze, czerpią satysfakcję ze swojej współpracy, która zawsze skutkuje bogactwem formy ich projektów. Konkret może podcinać im skrzydła, chociaż jego rola bywa nieoceniona w sytuacji, gdy Polot i Wena dają upust swojej egzaltacji. Konkret daje Polotowi i Wenie pewne poczucie bezpieczeństwa, ściąga ich na ziemię, kiedy zagalopują się za daleko.
Konkret to eksperckość
Wiemy, co robimy i bierzemy pełną odpowiedzialność za proces i wyniki. Wykazujemy naukową uważność i pilnujemy dyscypliny badawczej. Nasze analizy oparte są o wiedzę badawczą, psychologiczną, strategiczną i biznesową. Dajemy konkretne odpowiedzi na pytania zawarte w briefie oraz użyteczne rekomendacje w atrakcyjnej formie graficznej. Znamy najnowsze metody badawcze, dzięki współpracy z naukowymi ośrodkami badawczymi i specjalistycznymi laboratoriami.
Polot to szybkość
Organizujemy start badania nawet po 2 dniach, a na zmiany w trakcie realizowanego procesu reagujemy natychmiast.
Wena to świeżość
Kreatywne pytania to kreatywne odpowiedzi. Stosujemy triangulację – umiejętne połączenie metod i technik on-line i off-line dla jak najlepszego przybliżenia świata konsumentów. Umożliwiamy bezpośredni kontakt z uczestnikami procesu badawczego, a dzięki warsztatom z elementami immersion Klient pełniej rozumie konsumenta i ugruntowuje zdobytą wiedzę. Badamy kontekstowo - w miejscu pracy, w domu, w restauracji… wszędzie tam, gdzie konsument styka się z produktami i usługami naszych Klientów. Deklaracje badanych poszerza obserwacja ich zachowania.
Sprawdź, jak Wena, Polot i Konkret będą dla Ciebie pracować.




Wartości / Jak pracujemy
Nieustanna zmiana jest znakiem naszych czasów. Zmienia się świat, społeczeństwa, media, komunikacja. Konsument staje się bardziej świadomy i wymagający. Jest aktywny i kreuje otaczający go świat, zarówno ten realny, jak i wirtualny. Wierzymy, że aby odnieść sukces w dzisiejszej zmiennej rzeczywistości, konieczne jest spełnienie dwóch warunków: zrozumienie konsumentów i optymalna strategia. Dlatego poznajemy codzienne zwyczaje konsumentów, ich postawy, potrzeby, decyzje, marzenia, aby dopasować marki do „ram”, w jakich poruszają się ich użytkownicy. Wiemy, że inspiracja, którą dają konsumenci prowadzi do wzmocnienia siły komunikacji i oferty Klienta. Robimy to dzięki naszemu myśleniu, doświadczeniu oraz wykorzystaniu wiedzy naukowej i innowacyjnych technologii. Stawiamy na relacje win-win-win, oparte na zaufaniu, otwartej komunikacji oraz skuteczności. Dzięki inteligentnej triangulacji metod i technik oraz wiedzy o konsumentach, strategii, komunikacji i biznesie, dajemy proste, trafne i użyteczne rekomendacje.
W Combine zawsze możesz liczyć na:
- Indywidualne podejście do każdego problemu Klienta
- Kreatywność, otwartość i gotowość do tworzenia nowych metod specjalnie dla Ciebie
- Innowacyjność i dostęp do najnowszych narzędzi badawczych
- Uczciwe ceny
- Rozsądne terminy
- Doskonałą obsługę
Przekonaj się jak skutecznie pracujemy



Wybrani Klienci

























Pozostańmy w kontakcie
Chętnie zapoznamy się z Twoimi pomysłami i bolączkami. Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego. Możemy też wyskoczyć razem na kawę albo spotkać się u Ciebie w biurze. Wspólnie zastanowimy się, jak możemy pomóc Ci lepiej zrozumieć Klientów oraz zoptymalizować produkty i usługi, aby były precyzyjnie dopasowane do ich potrzeb.
+48 600 051 402
kontakt@combine.pl
kontakt z zespołem
+48 600 051 402
Copyright © 2016 Combine Polityka cookies

